Pagina's

vrijdag 2 september 2011

One night in Paris

My first night in Parissss!!!!



Mijn enige make-up dat ik nodig heb: eyeliner, bronzer en lipstick. En ook mijn grijze haarverf

 ik probeer het nog een beetje "Jade" te maken door mijn assesoirens op een toch al overvolle plank te leggen, i love de tekening op de achtergrond van de greatest dutch artist Robin Dunnink.


Dit hing dus boven mijn bed... heb ik daar niet opgehangen hoor.



Een van de vreselijk oerlelijke tekeningen die er hingen waaronder een 2 meter grote tekening van jezus zonder ander met een spijker door zijn voet en met bloed, ja daar krijg je de kriebels van ja.


Dit is de enige tekening die ik mooi vond in het huis, jammer dat er geen panda op staar in plaats van een baviaan.

Een popje van de kinderen die me maar blijft aanstaren... creapy!


Dit is Blanch 2 jaar oud en noemde me al gelijk de eerste dag maman en volgde me overal met de schoentjes van haar barbie in haar hand, ze was zooo schattig en volgede me overal en zat steeds op mijn schoot. lief kindje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten